FAQ

Доставка: кур'єрською службою "Нова Пошта" до відділення або доставка на адресу

Оплата при отриманні: можете оплатити при отриманні на відділенні Нової Пошти

Оплата карткою: ми приймаємо банківські карти Visa, MasterCard, Maestro. На додаток до банківських карт.

Безготівкова оплата: на розрахунковий рахунок інтернет-магазину по попередньо виставленому рахунку-фактурі.

Оплата готівкою: проводиться в офісі інтернет-магазину.



ПП «Електросвіт» дотримується політики безпроблемного повернення / обміну приладів протягом 15 календарних днів з моменту придбання в разі їх несправності або не коректною роботи. Перш ніж повернути або обміняти прилад, обов'язково зв'яжіться з представниками інтернет-магазину по телефону (032) 295-26-95 або по електронній пошті es@es.ua для уточнення умов повернення.

Повернення і обмін допускаються при дотриманні наступних умов:

- товар може бути повернутий протягом 15 днів з моменту його придбання з повною компенсацією її вартості, за винятком витрат на його доставку;
- компенсація витрат на доставку здійснюється тільки в разі недотримання представником інтернет-магазину обумовлених умов доставки приладу;
- поверненню / обміну підлягають прилади, які не перебували в експлуатації, в отличном состоянии, в оригінальній непошкодженій упаковці виробника, в комплекті з аксесуарами і оригіналами всіх документів. Додайте копію рахунку-фактури із зазначенням причини повернення на зворотному боці рахунку-фактури;
- серійний номер приладу повинен збігатися з номером, вказаним в гарантійному талоні;
- аксесуари, окремі деталі, а також прилади, що були в експлуатації, з зірваними пломбами і зі слідами розборки, поверненню і обміну не підлягають;
- в разі повернення товару за бажанням клієнта, відправка і супутні витрати здійснюється за його рахунок;
- в разі обміну товару за бажанням клієнта, відправка і супутні витрати здійснюється за рахунок інтернет-магазину. Клієнт може оплатити різницю в ціні і обміняти прилад на більш функціональну модель.


Грошові кошти будуть списані з вашої картки тільки після перевірки і підтвердження наявності вашого товару на складі інтернет-магазину. Якщо з якої-небудь причини ваш замовлення не оброблений на 100%, представник інтернет-магазину зв'яжеться з вами, щоб обговорити деталі.


Адреса складу та офісу ПП «Електросвіт»:
79053, м.Львів, вул. Граб'янки, 10, ПП «Електросвіт»
Контактний телефон: (032) 295-26-95, (050) 371-90-23
Електронна пошта: es@es.ua


Гарантійного ремонту підлягають тільки ті прилади та обладнання, які були придбані в ПП «Електросвіт». Гарантійний ремонт проводиться в разі цілісності корпусу і наявності гарантійних пломб на приладі, за умови його експлуатації відповідно до інструкції і відсутності зовнішніх механічних пошкоджень. Термін ремонту зазвичай становить 1-2 тижні, в простих випадках - до 5 днів.


Після отримання вашого повернутого товару, він буде ретельно перевірений відділом якості ПП "Електросвіт". Процес перевірки якості і стану приладу, а також повернення коштів займуть до 2 робочих днів. Повернення грошових коштів буде проводитися у формі початкового внеску.